خبرهای داغ:
همزمان با کنگره 4000 شهید روحانی کشور؛ یادواره شهدای روحانی همراه با وداع با پیکر شهید گمنام در هیئت سیدالشهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۹۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با کنگره 4000 شهید روحانی کشور و مراسم عزاداری شهادت رئیس مکتب شیعه امام جعفر صادق (ع)؛ یادواره شهدا روحانی شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی از وعاظ حوزه علمیه قم و نوای حسن اشرف از مداحان اهل بیت (ع) در هیئت سیدالشهدا سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان به همت ستاد برگزاری یادوراه شهدا شهرستان برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در جمع مردم شهیدپرور سرخه اظهار کرد: راه نجات انسان ها در برابر فتنه ها را قرآن، عبادت و قیام در شب و تثبیت قدم و ثبات قدم در سایه پروردگار است.

او افزود: بالاترین عبادت خدمت به خلق و علت بسیاری از گرفتاری ها عدم توجه مسئولین به مردم است.

واعظ حوزه علمیه قم در ادامه اضافه کرد: در زمان حال باید مردم با توجه به فشار اقتصادی از هم دستگیری کنند و تکثیر نسل یکی از مصادیق ان تنصرالله است.

موسوی خاطر نشان کرد: مردم باید در صراط مستقیم گام بردارند و صراط مستقیم همان علی بن ابیطالب است که مرد عمل در برابر جبهه حق بود و از دو مکتب کار و تلاش و دعا جهت تقرب به درگاه خداوند بهره می گرفت.

لازم به ذکر است این برنامه با وداع با پیکر مطهر شهید گمنام همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها