خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: از مسئولین، وزیر کشور و استاندار و نماینده بهار و کبودرآهنگ درخواست داریم تا تلاش کنند وضعیت دو حوزه بهار و کبودرآهنگ را تفکیک کنند.
کد خبر: ۹۴۳۵۶۱۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

درخواست تفکیک حوزه بهار و کبودراهنگ را از مسئولان داریم

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدعلی ارزند با سفارش همگان به تقوای الهی در پی دیدار دیروز امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با نمایندگان مجلس اظهار کرد: مقام معظم رهبری به مطالب مهمی اشاره داشتند که با تاکید بر انقلابی بودن مجلس با شاخصه‌های ساده زیستی، مردمی بودن، مسئولیت پذیری تاکید کرد و اینکه مردم نماینده خود را در بین خود ببینند، باید نماینده حواسش باشد که در حوزه انتخابیه به دنبال رفع مشکل مردم باشد و در بین مردم باشد.

وی با اشاره به حوزه انتخابیه وسیع برخی نمایندگان گفت: از مسئولین، وزیر کشور و استاندار و نماینده بهار و کبودرآهنگ درخواست داریم تا تلاش کنند وضعیت دو حوزه بهار و کبودرآهنگ را تفکیک کنند و هر کدام دارای یک نماینده اختصاصی باشد.

وی افزود: حضرت آقا در توصیه‌ای دیگر به نمایندگان فرمودند «پرهیز از دخالت در انتصابات» و نمایندگان نباید در انتصابات دخالت و فشار وارد کنند؛ اگر نماینده‌ای در انتصابات دخالت کند قطعا در رای آوریش در دوره بعد تاثیر خواهد داشت و نباید مهره چینی کند و متاسفانه در این دولت در شهر‌های مختلف نمایندگان به عوامل دولت برای انتصابات فشار می‌آورند.

ارزنده بیان کرد: در استان ما نیز این مورد وجود دارد و هنوز بعضی از مسئولین استانی عوض نشده است که شنیده‌ها حکایت از دخالت و فشار نمایندگان دارد؛ هیچ وقت نماینده انقلابی نباید اینگونه رفتار کند و مردم انقلابی نیز این گونه عمل را نمی‌پذیرند و محکوم می‌کنند.

وی ادامه داد: بعضی از نمایندگان بگذارند استان یک نفس راحت بکشد، یکی از موارد می شود به آموزش و پرورش شهرستان بهار اشاره کرد که سال تحصیلی رو به اتمام است و تکلیف آموزش و پرورش بهار باز مشخص نیست، تکلیف شهرستان بهار را مشخص کنید، چند ماه است اداره‌ای به این مهمی با سرپرست اداره می‌شود، متاسفانه در انتصابات خیلی سنگ اندازی وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات