خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد
همدان-مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار از افتتاح محله اسلامی با حضور فرمانده سپاه ناحیه بهار در روستای حسین آباد عاشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۴۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: مراسم افتتاحیه محله اسلامی با حضور فرمانده سپاه ناحیه بهار و مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار، مسئولین روستا به مناسبت گرامیداشت ایام سوم خرداد ماه؛ سالروز آزادسازی خرمشهر در مهد قرآن نورالثقلین پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد عاشوری برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم در رابطه با طرح محله اسلامی و کارگروه‌ها و اهداف طرح مطالبی بیان شد و درحاشیه این مراسم نوگلان مهدقرآن با اجرای بسیار زیبای سرود سلام فرمانده با امام زمان(عج) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار با اشاره به تجلیل از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع تربیت اسلامی فرزندان و فرزندآوری برای مادران نوگلان مهد قرآنی روستا با هدف تشویق فرزندآوری خانواده‌ها و تجلیل از مادرانی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند از دیگر برنامه‌های اجرایی این پایگاه بوده است.

وی با بیان اینکه خانواده باید کانون مهر و محبت باشد، گفت: یکی از مهم‌ترین اسباب حفظ کانون خانواده، جریان داشتن محبت و عاطفه میان فرزندان و والدین است و حس عاطفه و محبت والدین به فرزندان و بالعکس به صورت غریزی در خانواده متبلور می‌شود و یکی از نیازهای اساسی هر انسانی که احساس آرامش را در خانواده به ارمغان می‌آورد محبت است.

رضایی عنوان کرد: با توجه به اینکه نیاز کودکان به محبت زیاد است خانواده می‌تواند با رابطه محبت آمیز و صمیمانه با فرزند خود سلامت روحی و بهداشت روانی فرزندان را تامین کند.

وی افزود: روابط محبت آمیز والدین در تربیت کودکان باعث ایجاد استعدادهای خاص، افزایش اعتماد به نفس، برقراری ارتباط و محبت به دیگران، مسئولیت‌پذیری و مستقل شدن در کودکان می‌شود.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار تصریح کرد: در حاشیه این نشست برنامه با نشاط از قبیل مسابقه نقاشی، بازی گروهی، آشنایی با فضای کتابخانه و مسابقه کاردستی با هدف آموزش قدرشناسی و پرورش خلاقیت برای نوگلان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات