خبرهای داغ:
مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس گفت: این مرکز بیش از ۱۵ عنوان خروجی فرهنگی در قالب تولیداتی از جمله نماهنگ، سرود، فیلم مستند، فیلم سینمایی کوتاه و بلند را به جامعه عرضه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۳۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

علی اکبر خواجه‌ای، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس هم در حاشیه این افتتاحیه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با اشاره به اینکه هر استان صاحب یک مرکز آفرینش‌های می‌شود، اظهار داشت: به استان فارس برخلاف سایر استان‌ها و به دلیل زرخیز بودن در عرصه تولیدات فرهنگی و هنری، سه مرکز اختصاص یافت که مرکز لارستان و جهرم، از دیگر مراکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج فارس هستند.

وی گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج فارس بیش از 15 عنوان خروجی فرهنگی در قالب تولیداتی از جمله نماهنگ، سرود، نریشن‌گویی، مجری‌گری، فیلم مستند، فیلم سینمایی کوتاه و بلند را به جامعه عرضه خواهد کرد.

خواجه‌ای با بیان اینکه به دنبال یک سری تولیدات موثر فرهنگی در راستای جهاد تبیین هستیم، به نقشه راه تدوین شده برای رسیدن به این هدف اشاره کرد و افزود: بخش دیگری از تولیدات هم بر اساس مقتضیات زمان تولید و منتشر خواهد شد.

بیش از ۱۵ عنوان خروجی فرهنگی از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس/ دعوت از هنرمندان و فعلان عرصه فرهنگی برای همکاری با این مرکز

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس ادامه داد: این مرکز شامل استودیو صدا، تصویر و تدوین است که با همکاری بخشی از پرسنل سپاه، و بخش دیگر از بسیجیان متخصص در این حوزه راه‌اندازی می‌شود.

وی با دعوت از همه بسیجیان هنرمند و فعال در حوزه‌های یادشده برای همکاری با این مرکز تصریح کرد: برنامه این است که این مرکز به عنوان یک چراغ روشن موثر در استان و در مسیر فرهنگی حرکت کند.

به گزارش بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از افتتاح و بازدید از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس، پای صحبت‌های مدیران مراکز لارستان، جهرم و مرکز استان گوش داد و راهنمایی‌هایی برای ارائه کارهای فاخر به آنها داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها