یادداشت، بمناسبت سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب؛
چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و روز جانسوز ماتم بی‌پایان امتی است که پس از گذشت سال ها از فراق ایشان هنوز در عزای او سوگوارند.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۲۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و روز جانسوز ماتم بی‌پایان امتی است که پس از گذشت سال ها از فراق ایشان هنوز در عزای او سوگوارند و این خود جلوه‌هایی بی‌بدیل از پشتوانه مردمی این نظام الهی را در برابر چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش می گذارد.

اکنون به مدد اندیشه‌های بلند امام (ره) و رهبری‌ امام خامنه ای، بیداری اسلامی سراسر جهان را فراگرفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌رغم توطئه‌های گسترده دنیای استکبار مسیر پیشرفت، اقتدار و سربلندی را سریع‌تر از هر زمان دیگری می‌پیماید.
گرامیداشت اسم امام و یاد امام به‌تنهایی كافی نیست؛ امام با اصول و مبانی‌ و نقشه‌ی راهش برای ملت ایران یك رهبر جاودانه است. نقشه‌ی راه در اختیار امام است و آن را به ما نیز عرضه كرده است.
اصولی كه امام با تكیه‌ی بر آن توانست آن ملت عقب‌افتاده‌ی سرافكنده را به این ملت پیشرو و سرافراز و مقتدر تبدیل كند.
حضرت امام راحل بر اساس نگاه الهی، عرفان و اتكای خود به خداوند متعال، انقلاب اسلامی ايران را به پيروزی رساند و اكنون اين نعمت بزرگ در اختيار ما می باشد.
غرب با تمام قوا، با ابزارهای مختلف بوسیله رسانه یک جنگ تمام عیار شناختی علیه ملت ایران به راه انداخته تا با تغییر ارزش ها و باورهای مردم، ایرانیان را وادار كند كه اعلام نمايند از راه خود و حرف امام برگشته اند ولی مردم بصیر ایران هر بار با حضور سبز خود در صحنه های مختلف، نقشه های استکبار را نقش بر آب می کنند و امروز اگر می‎خواهيم ايران عزيز و سربلند بشود، راهش ايستادگی در مقابل توقعات دشمن است؛ باید گوش به فرمان رهبری بود و ولايت فقيه را محور حركات سياسی و فرهنگی قرار داد و با شناخت آسيب‎ها و خطراتی كه نظام و انقلاب را تهديد می‎كند و راهكارهايی كه توسط مقام معظم رهبری بيان می شود در مقابل اين توطئه‎ ها و آفات ایستاد.
/انتهای پیام


یادداشت: فاطمه خانی

ارسال نظرات