جانشین سپاه سردشت گفت: باید سیره مدیریتی حضرت امام را چراغ راه قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۸۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

به گزارش بسیج از سردشت، محمد زوار جانشین سپاه سردشت 15 خرداد در مراسمی که به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام و زنده نگه داشتن و یاد و راه شهدای قیام خونین 15  خرداد در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بر مردم‌سالاری دینی استور بود، بنابراین باید ضمن تبیین این مبحث بر ادامه آن سیره هم ثابت‌قدم باشیم.

وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بزرگ و تاثیرگذار قیام امام خمینی(ره) که پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی را در کشور به دنبال داشت، ایجاد تحول در گفتمان سیاسی این کشور دانست و گفت: این مبحث به فلسفه حکومت و اهمیت ایفای نقش مردم در حکومت‌داری و مدیریت کشورمان مربوط می‌شود.

زوار بر لزوم شناخت اندیشه و گفتمان سیاسی امام خمینی (ره) و پایبندی به آن تاکید کرد و گفت: همه کسانی که ادعا می‌کنند امام و اندیشه‌های ایشان را شناخته‌اند و به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دلبستگی دارند، باید اجراکننده اندیشه‌های ایشان در همه زمینه‌ها به ویژه عرصه سیاسی باشند و برای مردم در تصمیم‌گیری‌ها نقش عمده‌ای را قائل شوند.

وی بر ضرورت اینکه سیره و سبک مدیریتی حضرت امام باید چراغ راه و الگوی عملی دست‌اندرکاران باشد، خاطرنشان کرد: فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی ایران با فلسفه سیاسی امام خمینی(ره) پیوند ناگسستنی دارد، تاجایی‌که پایداری و قوام انقلاب اسلامی با دوام اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) ارتباط مستقیم دارد.

جانشین سپاه سردشت با بیان اینکه مردم‌سالاری‌دینی یکی از باورهای قلبی حضرت امام بود، که در عمل نیز به آن پایبند بود، افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی نیز بر این مفهوم استوار است.

 

ارسال نظرات