خبرهای داغ:
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای عبور روان همراه با امینت زائران اربعین حسینی در مرزهای زمینی شلمچه و چذابه انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۴۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

ولی‌الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای عبور روان همراه با امینت زائران اربعین حسینی در مرزهای زمینی شلمچه و چذابه انجام شده است.

وی افزود: در پایان نیمه اول مرداد عملیات آماده سازی زیر ساخت‌ها در دو مرز شلمچه و چذابه به پایان خواهد رسید و آماده پذیرش زائران خواهیم بود.

حیاتی به پیش‌بینی ایجاد زیرساخت‌هایی از جمله پارکینگ در مرزشلمچه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا قرار است در مرز شلمچه ۲۰هزار متر مربع سایه‌بان و ۱.۵ کیلومتر مه‌پاش نصب شود ضمن اینکه برای تامین آب آشامیدنی زائران اقدام لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: برای تسهیل در عبور زائران از مرز شلمچه دستگاه ایکس‌ری مسافری در پایانه مسافری نصب و کنترل دستی زائران به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

حیاتی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی شده تا پیش از حرکت زائران اربعین نواقص در دو مرز زمینی شلمچه و چذابه بررسی و برطرف خواهد شد تا مشکلی در خصوص پذیرش زائران در این گذرگاه های مرزی شاهد نباشیم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری گفت: مقررات عبور زائران در ایام اربعین حسینی از سوی ستاد مرکزی اربعین اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها