خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تبعیت محض از ولایت فقیه رسالتی خطیر برای همه ماست

حجت الاسلام رحیم آبادی: اتاق فکرها بر علیه انقلاب اسلامی به شیوه‌های مختلف عمل می‌کنند در اولین طراحی شان خراب کردن جایگاه امام و رهبر است یک نوع تخریب و ترور شخصیت است این‌طوری زمینه کشتن شخص نیز به وجود می‌آید.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۵۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحیم آبادی مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت ۱۵خرداد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام‌خمینی ره و شهدای قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: یکی از کلیدی‌ترین نکاتی که رهبری روز گذشته فرمودند این است که " امام (ره) میدان مبارزه را حتی بعد از رحلتشان مشخص فرموده‌اند" سنت قطعی خداوند متعال این است که می‌بایست مردم در صحنه حاضر باشند تا مافوق تصور شان مورد عنایت و رحمت الهی قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران آخرالزمان خداوند آدرسی به ما دادند که اگر شما پای رکاب، ولی امر تان حاضر باشید مافوق تصور به شما عنایت می‌کنم همانطور که در زمان پیامبران، امامان معصوم و در دوران امام عصر (عج) برای انجام رسالتشان به وجود مردم نیاز دارند.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: شکست‌ها و ناکامی‌های اوصیای الهی به دلیل عدم انجام‌وظیفه‌ی به‌موقع مردم در عصر خودشان بوده‌است ائمه معصومین را که دشمنان آنان از بین بردند نشان از ضعف حضور مردم که ناشی از ضعف شناخت وظیفه بوده‌است.

وی عنوان کرد: امروز ملت ما در طلایی‌ترین عصر تاریخ بشر و در اول راه هستیم اوج قله رسیدن به عصر ظهور است که الزامات و مقدماتی دارد. یک کار بزرگ عقب‌مانده داریم که در این ایام تعطیل باید کار اصلی‌مان را دقیق بازخوانی کنیم همه ما که شاگرد مکتب اهل‌بیت هستیم و باید امروز طرحی نو دراندازیم.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در استان گفت: خداوند در سوره انفال خطاب به پیامبر فرمودند که برای حماسه بزرگ بشریت و رسیدن به اوج نقطه کمال بشر به خداوند و مؤمن نیاز دارید مؤمنینی که رهبر دوست باشند، زیرا مومنینی که پیرو و تابع محض رهبرشان نباشند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی تاکید کرد: آن‌چیزی که انقلاب ما را تا امروز پیش برده‌است حضور و نقش‌آفرینی مؤمنین تابع محض ولایت از سر معرفت است خداوند هشدار‌هایی در قرآن کریم می‌دهد به مؤمنین که مراقب باشید تبعیت تان را از دست ندهید چراکه در اینصورت ایمان شما ظاهری می‌شود.

حجت السلام رحیم آبادی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند " امروز مهم‌ترین امید دشمن به اعتراضات مردمی است" و نیز فرمودند " نگذارید ضدانقلاب و دشمن از انقلاب اسلامی هویت‌سازی کنند" افزود: نگاه غرب پسندان و مرتجعین در راه انقلاب را پس بزنید و دروغ‌های معاندین و غرض ورزان را افشا کنید.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملت کار‌های سخت و بزرگ است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز جهانی شده‌است و به روزی رسیدیم که هزاران نفر در جلسات محافل اهل‌بیت حضور دارند و ایستادگی و شفافیت مقاومت و مبارزه در عالم نشان‌دهنده این است که خاستگاه همه این‌ها ایران است.

 

تبدیل ایمان به عمل صالح در تبعیت از ولایت
مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه رسالت بسیار سنگین برعهده داریم و از جریان تاریخ ۱۵ خرداد، شهادت سردار سلیمانی و فتنه۸۸ باید درس بگیریم متذکر شد: با حضور میلیونی مردمی نگذاریم که هشدار‌ها و فرمایشات رهبری روی زمین بماند. گرچه این حضور و اعتقادات ما لازم است، اما کافی نیست باید کار بزرگ‌تری انجام دهیم و ایمان مردم ایران باید تبدیل به عمل صالح شود.


وی تصریح کرد: دشمنان، ملت ایران را خوب شناخته‌اند و جرات و توان جسارت به رهبر را به شکل زمان امام‌خمینی ندارند توطئه و جریانی که در طول تاریخ بوده‌است نگذاریم مجدد رقم بخورد برای از بین بردن امام حسین همان مردمی که به ایشان نامه دعوت نوشتند را با یک جریان فکری متقاعد کردند که امام از راه دین برگشته‌اند.

حجت الاسلام رحیم آبادی ادامه داد: در دنیای امروز نیز اول فکر عمیقی را به راه انداختند که به روش‌های مختلف بین مردم و، ولی شان فاصله بیندازند از این طریق که با جنگ روانی و رسانه‌ای مردم را بدبین کنند و وقتی فاصله بیندازند بین دو رکن مردم و حاکمیت دینی دیگر کار دشمن انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: صد‌ها اتاق فکر علیه انقلاب اسلامی در حال کار هستند صهیونیست‌ها در این اتاق فکر‌های فعال به شیوه‌های مختلف عمل می‌کنند در اولین طراحی شان خراب کردن جایگاه امام و رهبر است یک نوع تخریب و ترور شخصیت است این‌طوری زمینه کشتن شخص نیز به وجود می‌آید.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در استان گفت: رسالت بسیار سنگینی برعهده داریم این برنامه قطعی دشمن است اگر تخریب شخصیت اتفاق افتاد از بین بردن، ولی امر تان قطعی است چنین است که، ولی عصر نیز به امر خداوند ظهور نمی‌کنند شاید ما در جنگ روانی کم بیاوریم.

وی با بیان اینکه در فتنه‌ها و تحریم‌های اقتصادی و مشکلاتی که در دنیا وجود دارد گاهی برخی انقلابیون نیز کم می‌آورند حرف‌هایی می‌زنند که نباید بزنند افزود: پیام امام و شهدا به ما این است که هوشیار باشید و بصیرت داشته باشید کم‌کاری مسئولین قابل‌توجیه نیست در حالیکه که می‌بایست دیگران را به بصیرت و تیزبینی برسانند.

حجت الاسلام رحیم آبادی خطاب به مسئولین گفت: بیش‌از گذشته در عرصه خدمت حاضر باشید تمام امکانات کشور را برای این مسئله مهم فرهنگ اجتماعی به کار بگیرید معیشت مردم امروز بسیار دچار مشکل است. حل مشکلات مردم توسط مسئولین بسیار ضروری است، اما کافی نیست.

وی متذکر شد: چوبی که در این دهه‌ها خورده‌ایم از ضعف و بی‌بصیرتی برخی مسئولین است که می‌بایست انقلاب در این بیش از ۴ دهه خیلی جلوتر حرکت می کرد. ملت ایران با درایت و تیزبینی و  مسئولین کشور باید زمینه‌سازی انجام این رسالت بزرگ را برعهده بگیرند و برای این کار خود را مهیا سازند.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در استان در پایان تاکید کرد: اگر همه رسانه‌های دنیا یک حرفی بگویند، ولی رهبری انقلاب چیز دیگری بگوید ما ملت واحد و یکپارچه باید از امر، ولی خودمان اطاعت کنیم و مانند جنگ صفین دچار غفلت و شکست نشویم.

وی ادامه داد: در وصیت‌نامه همه شهدا داریم که امام را تنها نگذارید امروز نیز رهبر انقلاب را تنها نگذارید. ولی امر در جا‌هایی که سنگر اساسی جهاد است را به ما نشان داده‌است و در خیلی موارد رعایت نکرده‌ایم سبک زندگی‌مان عوض شده‌است مراقب باشیم جزء مرتجعین نشویم مخصوصاً ما که از مسئولین هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها