معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال بختیاری تأکید کرد:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: فعالیت خوب جهادگران نباید نادیده گرفته شود و باید پیوست رسانه ای این فعالیت ها افزایش یابد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۱۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اختتامیه فعالیت سه روزه گروه های جهادی تخصصی دامپزشکی در استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در جمع جهادگران تخصصی دامپزشکی  گفت: فعالیت خوب جهادگران نباید نادیده گرفته شود و باید پیوست رسانه ای این فعالیت ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی لطف الهی است که به ایرانیان اعطا شده است، تصریح کرد:  به واسطه روح یکتا پرستی و معنویت گرایی ایرانیان از بدو تاریخ تا کنون عدالت خداوند اقتضا می‌کرد یک مأموریت سنگین معنویت گرایانه به ما محول شود که در راستای آن انقلاب اسلامی به ما بخشده شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن شبانه روز برای از پای در آوردن انقلاب تلاش می‌کند، بیان داشت: امروزه دشمن از طریق فضای مجازی در حال تلاش برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

جمشیدی به فعالیت جهادگران در عرصه محرومیت زدایی اشاره کرد و ادامه داد: اگر یک درصد از فعالیت جهادگران در آمریکا و غرب بود صنعت سینمایی آن‌ها از این خدمات فیلم می‌ساخت، اما ما کارهای خوب خود را نادیده می‌گیریم و پیوست رسانه‌ای عملکردمان ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه ما باید نشان دهیم که جامعه ایرانی آن سیاه نمایی‌هایی که سینمای غرب می‌کند نیست، اظهار کرد: جوانان ما تعطیلات خود را برای خدمت رسانی به محرومان در شرایط سخت بدون هیچ چشم داشتی سپری می‌کنند و این قابل قدردانی است.

جمشیدی خاطر نشان کرد: عشایر با وجود اینکه در شرایط سخت در حال زندگی کردن هستند؛ اما در تمامی عرصه‌ها برای دفاع از میهن پیش قدم بوده اند، که تقدیم ۱۰ هزار شهید عشایری کشور سندی بر تائید این مهم است.

ارسال نظرات