نمایشگاه طرح اسوه ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج جامعه زنان و حوزه حضرت رقیه(س) در دهلران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۶۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نمایشگاه طرح اسوه ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج جامعه زنان با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه،حجت‌الاسلام سعید حاجیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سرهنگ پاسدار مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه و دیگر همکاران برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اعلام خبر برپایی نمایشگاه طرح اسوه ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج جامعه زنان ،حوزه حضرت رقیه(س) اظهار کرد: طرح اُسوه انتخاب پایگاه های نمونه در عرصه های مختلف و از بین پایگاه های بسیج است و در این نمایشگاه سعی بر آن شده تا تجربیات پایگاه های اُسوه به فرماندهان دیگر پایگاه های بسیج انتقال یابد.

سرهنگ مرغزاری با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مرحله حوزه ای در حال برگزاری است افزود: در این نمایشگاه محصولات و دستاوردهای بسیجیان و پایگاه های مقاومت در طول یکسال فعالیت به  معرض نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران یادآور شد: پس از بازدید ارزیاب ها از غرفه های محصولات و دستاوردهای پایگاه های مقاومت، نمرات کسب شده مشخص و پایگاه هایی که بیشترین نمره را اخذ کنند به مرحله ناحیه ای و سپس استانی معرفی خواهند شد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح  فراهم ساختن امکان رقابت سالم و سازنده در سطح پایگاه های مقاومت بسیج است.

برپایی نمایشگاه طرح اسوه ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در دهلران

ارسال نظرات