خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۳۷ تن و ۹۲۰ کیلوگرم آرد احتکار شده به ارزش 25میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال خبر داد.  
کد خبر: ۹۴۳۷۷۴۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

قزوین_سردار علی ابراهیمی با اشاره به این خبر اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی و محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان "بوئین زهرا" گزارش هایی مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی آرد خبازی در انبار یکی از شرکت های شهرک صنعتی"آراسنج" بوئین زهرا دریافت کردند. 

 

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت گزارش های دریافتی و هماهنگی قضائی به همراه فرماندار،رئیس اداره تعزیرات و عوامل اطلاعات سپاه به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده 3 هزار و 198 کیسه آرد خبازی احتکار شده و خارج از شبکه توزیع کشف کردند. 

 

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه محموله کشف شده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۵ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال برآورد کردند. 

 

سردار ابراهیمی با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با قانون شکنان، محتكران و قاچاقچيان، عنوان كرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحويل مراجع قانونی شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها