خبرهای داغ:
به منظور جلوگیری از افت فشار و افزایش ظرفیت تولید یک دستگاه پمپ در تاسیسات آبرسانی مسجد سلیمان نصب و وارد مدار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۹۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق گفت: شهرستان مسجد سلیمان و روستا‌های تابعه با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر، در فصول گرم سال به دلیل افزایش مصرف با کمبود و افت فشار مواجهه می‌شوند، جهت حل این مشکل نصب دو دستگاه پمپ جایگزین در دستور کار قرار گرفت.

محسن رستگارنیا افزود: پس از اقدامات کارشناسی، یک دستگاه پمپ از نوع طبقاتی افقی BB۴ با هماهنگی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان تهیه، تامین و نصب و راه اندازی گردید.

مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق بیان کرد: اصلاح خطوط لوله، اجرای فندانسیون جدید و اصلاح پاپیپنگ از عمده عملیاتی است که توسط گروه تعمیرات عملیات امور آبرسانی شهید بهنام محمدی جهت نصب و راه اندازی پمپ مذکور انجام پذیرفت.

رستگارنیا در ادامه گفت: در همین راستا و در ادامه روند پایداری آبرسانی به شهرستان مسجدسلیمان دومین دستگاه پمپ جایگزین تهیه و مقدمات نصب و راه اندازی آن در حال اجرا می‌باشد.

شایان ذکر است تاسیسات آبرسانی شهید بهنام محمدی (گدار) طی شبانه روز یکصد هزار متر مکعب آب بصورت میانگین، تولید و به شهرستان مسجد سلیمان انتقال می‌دهد، با نصب این پمپ ۳۶۰۰ متر مکعب آب در شبانه روز به ظرفیت تولید افزوده گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها