شهردار اراک:

حادثه مترو پل آبادان نماد ناکارآمدی و بی کفایتی مدیریتی بود

علیرضا کریمی گفت:در فاجعه متروپل نه تنها یک بنای سست فرو ریخت بلکه شاهد ریزش مبنای فکری غلطی بودیم
کد خبر: ۹۴۳۷۹۵۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛علیرضا کریمی شهردار اراک به اتفاق رییس شورای اسلامی، رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورا، مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی و معاون هماهنگ کننده سپاه روح اله نشستی را با اعضای شورای اسلامی شهر آبادان برگزار کردند.


در این بازدید کریمی شهردار کلانشهر اراک بیان داشت: حادثه غم انگیز متروپل اگرچه به عنوان نماد ناکارآمدی ساختاری و بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب شناخته میشود اما امروز به یک فریاد مردمی تبدیل شده است که مطالبه حقوق مستضعفان، نفی تبانی و زدوبند، و مجازات خاطیان و مجرمان از جمله ی آنهاست.

شهردار کلانشهر اراک در ادامه بیان کرد: در فاجعه متروپل نه تنها یک بنای سست فرو ریخت بلکه شاهد ریزش مبنای فکری غلطی بودیم که رعایت قوانین و مقررات ملی را در همه زمینه ها نادیده گرفته و برخلاف ارزشهای دینی و ملی بدان پایبند نبود.

وی اظهار داشت: مردم شریف ایران این شرایط غم آلود را به فرصتی تبدیل خواهند کرد که در آن زندگی و جان انسانها گرامی داشته شده و با رفع اشتباهات و پیشگیری از فجایع و مصائب به استحکام و اتقان امور خواهد انجامید و تاوان عدم رعایت شایسته سالاری و قانون شکنی را با خون و جان مردم نخواهد پرداخت.

وی در ادامه افزود: از این رو امیدواریم با پذیرش این مهم که همه ما مکلف هستیم کارها را محکم به سرانجام برسانیم به تبعات و الزامات آن هم یعنی رعایت و نظارت بر اجرای قانون هم پایبند باشیم و بدانیم که ترک فعل موجب ضمان خواهد بود

کریمی در ادامه ضمن اشاره به سابقه شهر آبادان در زمان جنگ، آن را شهری سرافراز و مقاوم و پایدار و ماندگار نامید و افزود اینجانب به همراه اعضای شورای اسلامی شهر اراک و همکارانی از سپاه و استانداری استان مرکزی برای تسلیت و تعزیت به خانواده های این فاجعه تاسف بار به شهر آبادان آمده ایم تا اعلام آمادگی خود را در جهت همکاری با شهرداری آبادان و در جهت کاهش تالمات روحی افراد و مردم شهر که شدیدا تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته اند داشته باشیم.

در پایان رییس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری آبادان طی نشست صمیمانه در ساختمان شورای اسلامی آبادان ضمن قدر دانی از حضور هیت اعزامی به آبادان و ابراز همدردی به تشریح آخرین وضعیت حادثه متروپل پرداخت.

گفتنی است در این بازدید هیتی متشکل از استانداری، سپاه روح اله استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اسلامی شهر اراک برای عرض تسلیت به خانواده های فاجعه غم بارِ ریزش ساختمان متروپل آبادان به شهر آبادان سفر کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار