خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۵۷ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۷۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سردار رهام‌بخش حبیبی اظهارداشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "بوشهر" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل مواد شیمیایی در محور "ممسنی-شیراز" در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "کازرون" پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند کامیون حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز کوتاه ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی کامیون را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 157 کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‌ای در گونی‌های حامل مواد شیمیایی جاسازی شده بود کشف شد.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها