به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد شانزدهمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنان در قالب مواسات و همدلی به تعداد 1200 بسته کمک معیشتی بین نيازمندان شهرستان گناباد توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۸۹
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی محبی نجم آباد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد در مراسم توزیع 1200 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی که در محل سالن 9 دی سپاه با حضور امام جمعه محترم شهرستان فرماندار انقلابی و سایر مسولين دولتی شرکت داشتند ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و ولادت با سعادت امام رضا ع گفت :از اول شروع ویروس منحوس کرونا و به سفارش رهبر معظم انقلاب قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان گناباد تشکیل شد. 

 

محبی افزود :به لطف خدا شانزدهمین مرحله‌ از رزمایش مواسات و همدلی امروز با حضور مسولين شهرستان و در راس امام جمعه عزیز و محبوب افتتاح و بلافاصله بین نيازمندان شهرستان توزیع خواهد شد. 

 

فرمانده ناحیه بسیج سپاه گناباد اظهار داشت:از نیمه سال 99 و شروع این رزمایش قریب به 27000 بسته کمک معیشتی بین نيازمندان از قبل شناسایی شده حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج سطح حوزه های شهر و روستا توزیع شده است. 

 

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کشیده شده ناحیه مقاومت بسیج در قالب طرح مواسات و همدلی از این کار خداپسندانه تقدیر و تشکر کرد. 

 

در پايان دکتر نصیری فرماندار محبوب و انقلابی ضمن تشکر از زحمات ناحیه بسیج شهرستان در رزمایش مواسات از کلیه دستگاه های دیگر درخواست کرد با توجه به شرایط پیش آمده هر کسی در حد توان بتواند گره ای از مشکلات مردم را حل کند همگان را به این فریضه الهی دعوت کرد و خواست که این بسته ها هر چه زودتر به دست مصرف کننده واقعی برسد. 

 

شایان ذکر است ارزش بسته غذایی 600 هزار تومان می باشد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها