خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی گفت: طراحی توسعه مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس در شهرهای مختلف خوزستان به خصوص اهواز، دزفول، آبادان و خرمشهر باید به گونه ای باشد که سلیقه همه طیف ها در آن لحاظ شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۴۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه مشترک فنی، مهندسی طرح توسعه مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس خوزستان که با حضور مشاوران و کارشناسان فنی، مهندسی و امور موزه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در اهواز برگزار شد بر نگاه ویژه به طرح های مد نظر در خوزستان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: جلسات بسیار خوبی با مدیران و کارشناسان فنی و مهندسی در تهران و اهواز داشتیم که در نهایت به طرح توسعه مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس دزفول، آبادان و اهواز منجر شد.

سردار مرادحاجتی گفت: انتظار همه کشور از طرح ها و پروژه های فرهنگی اجرا شده و یا در دست اقدام حوزه دفاع مقدس در خوزستان، بالاست چرا که شرایط متفاوت و میزبانی این استان از جنگ با هیچ نقطه دیگری قابل قیاس نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: طراحی توسعه مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس در شهرهای مختلف خوزستان به خصوص اهواز، دزفول، آبادان و خرمشهر باید به گونه ای باشد که سلیقه همه طیف ها در آن لحاظ شود چون در طول سال و به مناسبت های مختلف، این استان میزبان میلیون ها زائر داخلی و خارجی برای ایام راهیان نور و اربعین حسینی است.

وی افزود: برای اتمام این طرح های ارزشمند عمرانی و سپس محتوایی در خوزستان نیازمند یک همت ملی و اراده بلند استانی هستیم تا بتوانیم پاسخ مطالبات برحق رزمندگان و خانواده های معظم شهدا را بدهیم و شرمنده نسل جوان مان هم نشویم.

در پایان این جلسه طرح جامع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به عنوان بکرترین موزه دفاع مقدس کشور، طرح توسعه موزه دفاع مقدس دزفول و اجرای فازهای بعدی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها