رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف مواد دخانی در زنجان

زنجان _ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف احتکار مواد دخانی و کالای قاچاق در دو انبار به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۲۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

به‌ گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛یوسف اسماعیل‌زاده در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا در استان از وجود دو انبار احتکار کالاهای قاچاق مطلع شده و با هماهنگی مسئولان مربوطه رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کشف مواد دخانی در زنجان

 

وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل انبارهای از پیش اعلام شده توانستند، 701 هزار نخ سیگار و 43 بسته توتون و تنباکو میوه‌ای توزیع خارج از شبکه و شامل تبصره 4 ماده 18 و 10 تن کاغذ خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان عنوان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی اموال مکشوفه را 12 میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی در پایان تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی‌امان با احتکار کالاهای اساسی و به تبع آن رونق و جهش تولید، همه تلاش خود را به کار بسته تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.




ارسال نظرات
آخرین اخبار