مسئول بسیج هنرمندان سپاه آذربایجان شرقی:

نقشه راه بسیج هنرمندان حضور فعال و هنرمندانه در عرصه هاست

تبریز- مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا با اشاره به فرمان جهاد تبیین حضرت امام خامنه ای نقشه راه کلی سازمان بسیج هنرمندان را حضور فعال و هنرمندانه در عرصه های مختلف عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۳۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶

نقشه راه بسیج هنرمندان حضور فعال و هنرمندانه در عرصه هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حامد شب خیز در جلسه مسئولان انجمن های تخصصی بسیج هنرمندان استان با قدردانی از فعالیت های مجاهدانه هنرمندان بسیجی در دو سال گذشته و در ایام همه گیری ویروس کرونا به بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده در این دوران پرداخت.
وی افزود: رسیدگی به وضعیت معیشتی هنرمندان استان در چندین مرحله و اعطای کمک های مومنانه به آسیب دیدگان شغلی در این ایام، سرکشی و رسیدگی به امور هنرمندان در ایام مبتلا به کرونا و تجلیل از درگذشتگان جامعه هنری استان از جمله این موارد بوده است.
شب خیز همچنین از نقش هنرمندان استان در اعلام موضع سریع و خودجوش با محکوم کردن اهانت به ساحت امام رضا(ع) هنرمندان استان را به پویشی که در فضای مجازی در محکومیت فیلم موهن عنکبوت مقدس ایجاد شده دعوت کرد.
در این جلسه حمیدرضا خیری به عنوان مسئول جدید انجمن گرافیک و فرهاد کنعان پور به عنوان مسئول جدید انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان معرفی شدند.
 فراخوان نشان واره (لوگو) کنگره شهدای آذربایجان، فراخوان جشنواره عکس استانی و سراسری بسیج، فراخوان جشنواره تئاتر استانی و سراسری بسیج و نیز اعلام فراخوان اولین سوگواره آئینی مذهبی استان از موارد دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار