خبرهای داغ:
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه گفت: پایگاه باید منشا تربیت باشد و کار تربیتی رقم بخورد یکی از راهبردهای مهم در حوزه مسائل تربیتی بهره گیری از قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۴۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ ویژه برنامه سرکشی از پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) روستا صوفی آباد در سرخه با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و معاونت های مربوطه سپاه ناحیه برگزار شد.

در این نشست سرهنگ ادهم با اشاره به اینکه بسیج ماموریت ویژه ای در بدنه فعال ملت دارد و اینکه مردم در جنگ سخت 8سال دفاع مقدس به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردند، اظهار کرد: امروز نبرد دشمن در عرصه فضای مجازی است این عرصه سرباز خاص خودش را می طلبد.

او افزود: امروز دشمن مرگ با هزار ضربه چاقو را دنبال می کند. امروز باید ببینیم در جنگ اراده ها در کدام نقطه ایستاده‌ایم   بر همین اساس انسان هایی با تفکرات محکم نیاز به تربیت دارند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه اضافه کرد: پایگاه باید منشا تربیت باشد و کار تربیتی رقم بخورد یکی از راهبردهای مهم در حوزه مسائل تربیتی بهره گیری از قرآن کریم است رهبر معظم انقلاب در جنگ اراده ها نسخه جهاد تبیین را تجویز می کند.

ادهم تصریح کرد: روح بسیج سازندگی باید در جامعه احیا و مردم خدمات را لمس کنند و باید همه در حوزه امنیت پایدار بکوشیم. امروز دشمن به برکت بسیج و نیروی مسلح در همه عرصه ها ناکام مانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها