زنجان _ مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان گفت:خدمات معوض صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اجرای طرح قرض ماندگار تقویت شده واز محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران از مشکلات مددجویان عزیز تحت حمایت وسایراقشار نیازمند گره گشایی می شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۹۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،بهروز مهری در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح " قرض ماندگار " صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گفت: در قالب این طرح، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در ارائه خدمات قرض الحسنه به مددجویان عزیز تحت حمایت دارند، می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه تقویت خدمات معوض این نهاد را فراهم کنند.


طرح «قرض ماندگار» و حل مشکلات مددجویان در زنجان اجرا می شود

 وی افزود: خدمات معوض صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اجرای طرح قرض ماندگار تقویت شده واز محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران از مشکلات مددجویان عزیز تحت حمایت وسایراقشار نیازمند گره گشایی می‌شود.


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه استان با قدردانی از مشارکت خیران ونیکوکاران در ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، افزود: خیران نیک اندیش ونیکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند وجوه خود را به کارت مجازی صندوق امداد ولایت به شماره 6037997950033440 پرداخت کنند.

ارسال نظرات