خبرهای داغ:
نمایشگاه صنایع دستی اهواز به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صنایع دستی، با ارایه آثار و دست ساخته‌های هنرمندان و صنعتگران اهواز گشایش یافت.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۳۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان روز جمعه با تبریک به مناسبت آغاز هفته صنایع دستی گفت:با توجه به شرایط پسا کرونایی نمایشگاه امسال در اهواز با رویکرد متفاوتی کار خود را آغاز کرده و تلاش خانواده بزرگ صنایع دستی اهواز در این نمایشگاه، معرفی هر چه بهتر تولیدات و دست ساخته‌های هنرمندان اهوازی است.
شکراله قاسمی افزود: در دوران کرونا چرخ فعالیت هنری هنرمندان صنایع دستی در خوزستان از کار نیفتاد و امسال نیز با توجه به آغاز هفته صنایع دستی نه تنها در اهواز، بلکه از امروز در تمامی شهرستان‌های خوزستان شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متفاوتی خواهیم بود.
وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال شاهد به نمایش در آمدن برخی از آثاری هستیم که در آخرین نشست نشان ملی، موفق به کسب نشان مهر اصالت ملی شدند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت:در نمایشگاه صنایع دستی اهواز که از امروز در محل بازارچه شهید کجباف گشایش یافت، ۳۴ هنرمند در رشته‌های حصیربافی، چرم، گلیم بافی، فیروزه کوبی، زیورآلات، صدف دوزی، قلم زنی، چوقابافی ، سفال و مینای سفال و... به معرفی آخرین آثار خود می پردازند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال مانند دیگر دوره های نمایشگاهی خوزستان، برخی از هنرمندان دارای نشان ملی نیز به همراه آثار خود به منظور عرضه و فروش حضور دارند که این اتفاق باعث رونق بخشی و ارتقای سطح کیفی آثاردر نمایشگاه صنایع دستی اهواز خواهد شد.

براساس این گزارش، نمایشگاه صنایع دستی اهواز از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ خرداد هرروزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۸ تا ۲۲ در محل بازارچه صنایع دستی اهواز واقع در خیابان امام خمینی(ره) شرقی، نبش خیابان یوسفی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها