مسئول نمایندگی ملی فقیه در سپاه کلیبر:
تبریز- مسئول نمایندگی ملی فقیه در سپاه کلیبر گفت: امام رضا(ع) روزی که به مرو آمد تاج عزت و افتخار را بر مردم ایران ارزانی داشت و این نعمت بزرک الهی موجب برکت کشورمان شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۵۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ولی اله نیک فر در آیین گرامیداشت سالروز ولادت امام رضا(ع)  اظها ر داشت: سبک زندگی و رفتار فری، تربیتی و اجتماعی ثامن الحجج الگو بر همه شیعیان  بوده ومهر و محبت او دلهای مومنین را سرشار از عشق ،نشاط و ایثار کرده است.

وی اضافه کرد: آن امام  رئوف آنچه را که دستگاه عباسی برای منزوی کردن امام مسلمین برنامه ریزی کرده بود می دانست لذا در جاهای مختلف به افشا گری پرداخته و توطئه حکومت عباسی را خنثی می کرد.

حجت الاسلام نیک فر ابراز داشت: توهین به مقدسات مسلمانان نشانه عجز دشمن بوده و این وضعیت از زمان های گذشته وجود داشته ولی مجاهدت، زیبایی و عظمت سیره رفتاری و شجاعت ائمه معصومین چون امام رضا(ع) و رهروان واقعی آن ها  قلم بطلان بر روی دسیسه های دشمن  کشیده و با کمک پروردگار آن ها را ناکام کذاشته است.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه عباسیون در راس آن ها مامون در نقاب اسلام حکومت می کرد بنابراین بر آن امام همام سخت و مشقت بار بود که دنبای اسلام و مسلمین را متوجه شرارت های مامون بکند اما خود هیچ توجهی به وی نکرده و همیشه از حیله های او پرده بر می داشت و در این را ه رنج فراوانی متحمل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها