مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای شعار افزایش جمعیت، سازمان بیمه سلامت هزینه درمان زوج های نابارور را با تخفیفات ویژه پرداخت می کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۵۱۰
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛، کیان دهراب پور اظهار داشت: این تسهیلات شامل سه بار تخفیف ۹۰ درصدی در هزینه های درمان ناباروری است.

وی بیان کرد: مرکز آموزشی درمانی بی بی حکیمه (س) گچساران، مهمترین مرکز درمان ناباروری در کهگیلویه و بویراحمد می باشد که تاکنون خدمات خوبی به زوج های ناباور در کل کشور و حتی خارج از کشور داده است.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: به غیر این مرکز، درمانگاه ناباروری کوثر مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد یاسوج هم از حدود یک سال پیش کار درمانی زوجهای نابارور را با همین تخفیفات ویژه عهده دار شده است.

دهراب‌پور با اشاره به هزینه های بالای ناباروری اظهار کرد: با حمایت دولت خدمتگزار در ارائه تسهیلات لازم رویکرد مردم استان به بچه دار شدن افزایش چشمگیری داشته است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از طرف سازمان بیمه سلامت، زوج های نابارور به بهترین شکل ممکن از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

دهراب‌پور با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت می باشند، ابراز داشت: افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت در استان نسبت به ثبت نام خود در این طرح اقدام و از خدمات بیمه ای رایگان و ارزان بهره مند شوند.

ارسال نظرات