خبرهای داغ:

دیدار رزمندگان گردان ۱۱۹ امام حسین (علیه السلام) با خانواده شهدا به مناسبت دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت رزمندگان گردان ۱۱۹ با خانواده های شهیدان والا مقام ابراهیمی و غلامی دیدار نمودند
کد خبر: ۹۴۳۸۶۰۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۹ به همراه پرسنل حوزه سیدالشهدا به مناسبت دهه کرامت با خانواده شهیدان والا مقام ابراهیمی و غلامی دیدار نمودند.

 

فرمانده گردان ۱۱۹ ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)  و امام رضا (علیه السلام) در این باره گفت: به مناسبت دهه کرامت بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۱۹ با حضور در منزل شهیدان  ابراهیمی و غلامی با خانواده این دو شهید دیدار نمودند.

 

این فرمانده در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند: به خانواده شهدا رسیدگی کنید ، رسیدگی هم مهم‌ترینش و بهترینش عبارت است از تلطف و احوالپرسی و خبرگیری ، همه اش کمک نیست . خیلی ها هم احتیاج به کمک ندارند ، اما به محبت و ملاطفت و همراهی و همدلی ، همه احتیاج دارند. لذا رزمندگان این گردان ضمن لبیک به ندای رهبری ، همگی می‌کوشیم تا همانند این ستارگان ادامه دهنده راه شهدا در دفاع از اسلام و ولایت باشیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار صمیمی خانواده شهید به بیان خاطره از شهید پرداختند و سپس در پایان از پدر و مادر شهید تجلیل به عمل آمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار