شاهرود_ شهردار شاهرود با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شاهرود، ۹۰ درصد محقق شده است، گفت: در پروژه سرمایه گذاری رزمندگان یک سانتیمتر تخلف ساختمانی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۹۴۳۸۶۸۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

تحقق ۹۰ درصدی بودجه شهرداری شاهرود در سال ۱۴۰۰/جدیت در مقابله با تخلفات ساختمانیبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی در نشست ارائه عملکرد هفت ماه شهرداری شاهرود با حضور شورای مدیران شهرداری، با اشاره به اینکه تمام مشکلات مردم و بدهی‌های شهرداری و چالش آفرینی برخی برای فعالیت‌های شهرداری بدر راستای مطامع شخصی، ما را از خدمت گذاری مردم غافل نکرده است، افزود: تفکر خدمت گذاری در شهرداری شاهرود وجود دارد.
او با بیان اینکه شهرداری شاهرود جزو معدود شهرداری‌هایی است که مطالبات خود را تسقیط می‌کند، گفت: بودجه شهرداری شاهرود در سال ۱۴۰۰، ۴۰۰ میلیارد تومان به شورای اسلامی پیشنهاد شد که ۳۸۰ میلیارد تومان تصویب و ۳۴۰ میلیارد تومان معادل ۹۰ درصد آن محقق شده است.
شهردار شاهرود با اشاره به پرداخت بدون وقفه حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شاهرود که بیش از ۶۰۰ نفر هستند، اظهار کرد: حتی افزایش حقوق سال‌جاری در فروردین اعمال و به کارکنان پرداخت شد.
احمدی با اشاره به اصلاح هندسی ۳ میدان و انجام ۵۰ قراداد به ارزش، ۱۷ میلیارد تومان در راستای عمران شهری بر تداوم این فعالیت‌ها تاکید کرد.
پروژه رزمندگان کجا، متروپل آبادان کجا
احمدی با اشاره به اینکه در سرمایه گذاری رزمندگان حتی یک سانتی متر هم تخلف ساختمانی صورت نگرفته است، گفت: در اجرای ساخت این پروژه از توانمندی یکی از قوی‌ترین مشاورین نظام مهندسی استفاده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها