خبرهای داغ:

عادل عبدالملکی به عنوان بخشدار جدید صالح آباد معرفی شد

همدان-طی مراسمی با حضور معاونت سیاسی و انتخابات استاندار همدان با تجلیل از زحمات مسعود خانلر، عادل عبدالملکی از اهالی شریف صالح‌آباد به عنوان بخشدار جدید صالح آباد معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۰۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، طی مراسمی با حضور معاونت سیاسی و انتخابات استاندار همدان، فرماندار شهرستان بهار، امام جمعه موقت و جمعی از مسئولین بخش، عادل عبدالملکی از اهالی شریف صالح آباد به عنوان بخشدار جدید صالح آباد معرفی شد و از زحمات مسعود خانلر تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه موقت صالح آباد، در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد پربرکت حضرت امام رضا (ع) با اشاره به شاخصه مهم مسئولین گفت: در اتاق مسئولین باید همیشه بر روی مردم باز باشد و اگر در بحثی و درخواستی دست شما گشاده و باز نبود حداقل روی باز و مهربان داشته باشید و مردم را مایوس نکنید چراکه آنها به جوابی هرچند کوتاه از مسئولان خود امید دارند.

فرماندار بهار ضمن خوشامدگویی به حاضرین بخشدار جدید را فردی مومن و انقلابی دانست که فرزند همین بخش است و ابراز امیدواری کرد در عملکرد خود موفق باشد.

روح‌اله نباتی با اشاره به هر سه بخشدار شهرستان بهار تاکید کرد: بحمدالله روحیه‌ای جهادی دارید که حالا باید آن را در راه خدمت به مردم بکار گیرید، سعی کنید مسایل را ریشه‌ای بشناسید و با علم و اطلاعات خود به فکر راهکار خوب برای حل امورات باشید.

وی تصریح کرد: مردم را در کنار خود به میدان بیاورید و خودتان هم در روستاها کنار مردم باشید، ما پیرو منویات رهبر هستیم و از هیچ کسی و هیچ قدرت پوشالی ترس نداریم و با تمام قدرت جلو می‌رویم.

عادل عبدالملکی به عنوان بخشدار جدید صالح آباد معرفی شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات