جشن میلاد امام رضا (ع) در شهرستان سرخه برگزار شد

جشن میلاد امام رضا (ع) به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۶۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع)، جشن میلاد به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در شهرستان سرخه برگزار شد.

به همین مناسبت جشن میلاد امام رئوف در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا افتر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جماعت روستا و مولودی خوانی مداح اهل بیت تیمور قربانزاده با حضور و همکاری خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا برگزار شد.

همچنین این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجید احسانی و مداحی محمد امین جمال در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با حضور پرشور بسیجیان و مردم برپا شد.

گفتنی است این برنامه با برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و مسابقه ویژه بزرگسالان همراه بود و در خاتمه به برندگان جوایزی اهدا شد.

برگزاری جشن میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) با مولودی خوانی کرکه آبادی از مداحان بسیجی این پایگاه و دکلمه خوانی نوجوان بسیجی یگانه اسلامی راد همراه با قرائت زیارت جامعه کبیره و اهدای هدیه به تعدادی از حاضرین در جشن از دیگر برنامه های اجرایی به همت پایگاه های بسیج بوده است.

در خاتمه از حاضرین در جشن به همت اعضای کارگروه آماد و پشتیبانی پایگاه پذیرایی شد.

لازم به ذکر است به مناسبت دهه کرامت برنامه کتاب خوانی کودکان و نونهالان پایگاه در مورد شخصیت امام رضا (ع) در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار