خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) مراسم جشنی با مولودی خوانی برادر محمدپور در جمع پایوران و سربازان در محل نمازخانه ستاد ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۱۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) مراسم جشنی با مولودی خوانی برادر محمدپور در جمع پایوران و سربازان در محل نمازخانه ستاد ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام خداپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه رازوجرگلان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام هشتم ،آشنایی با فضائل و سیره اهل بیت را بزرگترین توفیق دانست و دهه کرامت را بهترین فرصت برای آشنایی با این فضائل معنوی و معرفی آن به دیگران دانست.

وی گفت: ائمه اطهار (ع) همواره الگوهای ارزشمند جامعه اسلامی شناخته می شوند و باید سیره آنها به خوبی به نسل جوان ما معرفی شود و اینگونه می توان سبک زندگی اسلامی را در جامعه گسترش داد. دهه کرامت فرصت مغتنمی است برای معرفی این الگوهای ارزشمند به خصوص حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام.

ایشان در پایان افزود: دهه کرامت ازجمله فرصت های فرهنگی است که باید از آن برای تطبیق دادن سبک زندگی خود و جامعه با سبک زندگی اهل بیت استفاده کرد. وجود شخصیت های بی بدیلی همچون حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام که آراسته به صفات عالیه اخلاقی هستند میتواند بزرگترین منبع علمی و عملی برای این اصلاحات و بهترین الگو برای جوانان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها