خبرهای داغ:
معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از راه‌اندازی خانه‌ی احسان در ۵ محله‌ی شهر شیراز در جهت رفع مشکلات این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۲۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محسن جهانی در بازدید از محلات بیات و سنگ‌سیاه شیراز و بررسی مشکلات این محلات، در تشریح خدمات بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام که به گروه‌های مختلف تقدیم می‌کند، گفت: این خدمات، رزمایش‌ها و پویش‎ها در چند دسته و هر فصل ۲۰۰ هزار بسته معیشتی با همکاری گروه‌های جهادی و هر ۶ ماه یکبار بسته اقلام غذایی پروتئینی (شامل گوشفند گوسفندی و مرغ) توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان در مناطق محروم و محلات حاشیه شهر که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.
او گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند در فصل گرما با خریداری کولر‌های گازی، کولر‌های آبی و پنکه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به اقشار محروم استان فارس اهدا می‌شود.
جهانی گفت: همچنین در "پویش لبخند احسان" خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم محروم در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها در قالب ترمیم دندان، عصب‌کشی و معاینات لازم دندان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در ۲۴۰ منطقه توسط ۱۲۰ گروه جهادی انجام می‌شود.
معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این خدمات درمانی هر ۲ ماه یکبار در سطح کشور با هدف سلامت بهداشت دهان و دندان و امیدآفرینی انجام می‌شود.
او گفت: "پویش احسان زندگی" با موضوع تنش آبی در زمینه تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی، خرید مخزن ثابت و خرید تانکر آبرسانی و لوله کشی نیز در نقاط محروم انجام شود که پارسال برای خرید ۵۷ مخزن ۵ هزار لیتری به استان فارس ۴۰۰ میلیون تومان کمک شد.
جهانی، به وجود ۲۰۲۰ خانه محله زیر نظر خانه‌های احسان در سطح کشور خبر داد و گفت: در کلانشهر شیراز ۵ محله سنگ سباه، بلوار اتحاد، گل‌کوه، محله بیات، محله کشن توسط گرو‌ه‌های مردمی مسائل محله از بعد کالبدی و خانواده شناسایی و در جهت رفع مشکلات اقدامات لازم صورت میگیرد.
معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این بنیاد همچنین در قرارگاه عدالت آموزشی در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم با راه اندازی پویش مشق احسان با اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند کمک خواهند کرد.
جهانی در پایان گفت: قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای بصورت منطقه محور عمل میکند و مناطقی از جمله محله سعدی شیراز را مورد هدف خود قرار داده تا توسط گروه مردمی نیاز‌ها احصاء و در جهت رفع اقدام به عمل می‌آید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها