با حضور جانشین سازمان اتکا و فرماندهان سپاه سیدالشهدا(ع)
دومین شعبه فروشگاه اتکا در شهرری به مناسبت میلاد امام رضا(ع ) با حضور جانشین سازمان اتکا، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ، رئیس فروشگاه اتکا ممتاز شهید چمران و جمعی از مسئولان در بلوار امام حسین(ع) شهرری افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۳۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

امیر سرتیپ حسنعلی حبیبی جانشین سازمان اتکا در آئین افتتاح این فروشگاه اظهار داشت: به منظور رفاه خانواده بزرگ نیروهای مسلح، بیش از 1100 شعبه فروشگاه اتکا در سطح کشور راه  اندازی شده است و امروز شاهد افتتاح دومین فروشگاه اتکا با عنوان فروشگاه سیدالشهدا(ع) در بلوار امام حسین(ع شهرری هستیم.  

وی افزود: فروشگاه اتکا شهرری به مساحت  200 متر مربع به بهره برداری رسیده است که با توجه به ظرفیت بالای این منطقه نسبت به توسعه آن تلاش خواهیم کرد.

حبیبی با قدردانی از سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع استان تهران نسبت به درخواست ایجاد این فروشگاه در جهت رفاه حال مردم و خانواده نیروهای مسلح، اظهار داشت: سازمان اتکا وظیفه خودش دانست نسبت به راه اندازی این فروشگاه در کمترین زمان ممکن اقدام کند و این فروشگاه   در یکی از خیابان های اصلی که موقعیت جغرافیایی خوبی  دارد ایجاد شد.

وی با اشاره به جمعیت این منطقه خاطرنشان کرد:  ایجاد حداقل سه فروشگاه دیگر درشهرری هدفگذاری شده است که در این راستا مطالعات منطقه ای صورت گرفته و امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری شعب دیگر فروشگاه اتکا در این منطقه باشیم.

ارسال نظرات