نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: راه‌اندازی بارانداز ریلی در منطقه پارس‌آباد در اتصال ریلی ایران با آذربایجان فعال شده و در این زمینه امکان توسعه برنامه‌های تجاری و بازرگانی فراهم آمده است.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۳۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

بارانداز ریلی در منطقه پارس‌آباد در اتصال ریلی ایران با آذربایجان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، عباس جهانگیرزاده اظهار داشت: گمرک مرزی بیله‌سوار در هر منطقه بازار باز شده و رفت و آمد در آن‌ها از سر گرفته می‌شود که مقرر شد با توجه به بهبود شرایط کرونایی بازگشایی گمرک مرزی و شرایط لازم برای تردد مسافران و گردشگران انجام شده و هیچ مانعی در این مسیر نباشد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی بارانداز ریلی در منطقه پارس‌آباد در اتصال ریلی ایران با آذربایجان فعال شده و در این زمینه امکان توسعه برنامه‌های تجاری و بازرگانی فراهم آمده که درصدد هستیم به سمت ارتقای تبادلات تجاری و مثبت شدن تراز در این بخش حرکت کنیم که قطعا همراهی تجار و بازرگانان در ایران و آذربایجان در منطقه مغان زمینه افزایش توانمندی در این حوزه را رقم زده است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با راه‌اندازی بارانداز ریلی و فعالیت مجدد گمرک بیله‌سوار زمینه ایجاد منطقه آزاد تجاری را در شمال استان رقم می‌زند که رونق تبادلات مرزی را کمک می‌کند.

جهانگیرزاده تصریح کرد: امیدواریم فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران و متخصصان بخش‌های مختلف به ویژه حضور موفق کشت و صنعت مغان را در آذربایجان فراهم کنیم که در کنار مشارکت بازاسازی قره‌باغ در کشت فراسرزمینی جزو اقدامی موثر و قابل توجه است.

وی اظهار کرد: کشت محصولات گلخانه‌ای و سایر محصولات فرآوری بخش کشاورزی در حوزه صادرات با برند مشخص توانمندی‌های اساسی را به نمایش گذاشته و در این زمینه انجام اقدامات راهگشا برای تقویت نظام تجاری در دستور کار است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه مشکلات را برطرف کنیم.

ارسال نظرات