خبرهای داغ:

افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۴ روستای دشت آزادگان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران

پروژه آبرسانی به ۱۴ روستا در شهرستان دشت آزادگان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۹۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

 سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه بازدید از طرح های آبرسانی و افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای دشت آزادگان گفت: امیدواریم دغدغه همه مسوولان کشور در خصوص مسئله آب خوزستان و مردم این استان که بخش عمده‌ای از آب‌های جاری ما در خوزستان هستند، مرتفع شود.

 

وی بیان کرد: پاسدار انقلاب اسلامی یکی از وظایفش تکالیفی است که به آن واگذار می‌شود و انجام این تکالیف از همان ابتدای تشکیل سپاه برقرار است.

 

فدوی اذعان کرد: این‌تکلیف گاهی در عرصه دفاع نظامی و گاهی همچون امروز در آبرسانی است.

 

وی عنوان کرد: به طور کلی مهم نیست این تکلیف در چه عرصه‌ای باشد، نگاه ما برای انجام همان نگاهی است که در دوران دفاع مقدس برای دفاع انجام میدادیم.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درست است که در حال حاضر جنگ سختی برقرار نیست و دشمن حتی جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارد اما همواره دیگر جنگ‌ها بر قرار است که یکی از آن‌ها جنگ اقتصادی است که باید به آن غلبه است.

 

وی افزود: خداوند متعال فرموده است ما وظیفه و تکلیف خود را به درستی انجام دهیم تا شاهد کمک‌رسانی او در سرانجام کار باشیم.

سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به جزییات پروژه آبرسانی به ۱۴ روستای دشت آزادگان گفت: با هم افزایی صورت گرفته بین آبفا استان خوزستان و سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان و با همت نیروهای جهادی و بسیج سازندگی در طرح امام حسن مجتبی (ع) پروژه آبرسانی پایدار به ۱۴ روستای دشت آزادگان افتتاح شد.

سرهنگ زبیدی ادامه داد:آب پایدار از تاسیسات آب غدیر که از سد دز و با کیفیت بالایی است تامین شدو تنش آبی ناشی از کم آبی در پشت سد کرخه برطرف شد.

وی افزود: با این تدبیر به موقع و در مدت زمان کم یک ماه هم ایستگاه پمپاژ برای تاسیسات شهدای جهاد و سیدالشهدا به طول ۲۰ کیلومتر لوله های فلزی پلی اتیلن وسازه های مختلف با یک کار جهادی و وحدت نظر بین بسیج سازندگی و گروه های جهادی و فرماندهی سپاه ولیعصر و آبفا خوزستان این اقدام رقم خورد هم آب پایدار برای مردم این ۱۴ روستا تامین شد.

وی افزود: با این همت و کار جهادی در حدود ۲۵۰۰ خانوار روستاهای شریعتی، آلبوصیاد، جلیزی، صگور فریح و... دشت آزادگان از آب پایدار برخوردار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار