رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد بوستان افتتاح شد

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران از افتتاح دفتر مشاوره و معاضدت کانون وکلای دادگستری در اداره کمیته امداد بوستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۳۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ولی اله محمدی با اعلام افتتاح دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد بوستان، گفت: پیرو تفاهم نامه کانون دادگستری مرکز با کمیته امداد در خصوص ایجاد دفاتر معاضدت حقوقی و قضایی رایگان ویژه جامعه هدف تحت حمایت دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی با حضور وکلای عضو کانون وکلای دادگستری در اداره بوستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: در همین راستا با استقرار وکلای پایه یک دادگستری در این دفتر روزهای دوشنبه هر هفته  از ساعت 9 الی 12به مددجویان کمیته امداد بوستان و همچنین ادارات گلستان، اسلامشهر و چهاردانگه خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی ارائه می شود.

 

محمدی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه سال جاری میزخدمت در اداره مناطق 2 و 5 تهران برپا شده،اظهار کرد: همچنین میز خدمت در اداره ملارد برای ارائه مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی به مددجویان تحت حمایت این اداره و ادارات شهرقدس، شهریار و صفادشت برپاشده است.

 

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در سال 1400 بالغ بر 5312 نفر از خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برخوردار شده اند، گفت: این خدمات شامل تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

وی همچنین به برنامه های این اداره به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیأت همراه واقع در ساختمان اداره کمیته امداد اداره مناطق 6، 7 و 11 تهران مددجویانی که دارای مشکلات حقوقی در محاکم هستند یا مدعی  ضایع شدن حق و حقوق خود در محاکم قضایی هستند و سایر افراد متقاضی خدمات حقوقی و معاضدت قضایی مشکلات خود را بیان می کنند و اقدامات لازم برای آنها انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار