مسئول سازمان بسیج مداحان استان؛

مهمترین راه مقابله با دشمنان جهاد تبیین است

مسئول سازمان بسیج مداحان استان، گفت: روشنگری،بصیرت ‌افزایی و جهاد تبیین مهمترین راه مقابله با دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۷۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضا در سالن جلسات بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان، با خیر مقدم گویی و ارائه گزارش از اقدامات انجام شده و در دست اجرا در سطح استان، به فراهم نمودن مقدمات برگزاری کلاس های آموزشی اشاره کرد و گفت: دوره های آموزش علمی تخصصی ویژه مداحی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در فصل تابستان با همکاری کانون مداحان استان، در شهرکرد برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار مجتبی بیگی ادامه داد: این دوره های آموزشی با رویکرد تربیت ستایشگران انقلابی و بصیرت، با حضور اساتید مجرب با عناوین آموزش: رونخوانی و تجوید قرآن مجید، اخلاق و سبک زندگی اسلامی، احکام  و روضه خوانی، صداسازی و الفبای موسیقی در مداحی، مخاطب شناسی، اخلاق و آداب حرفه ای مداحی، دعا و مناجات خوانی و مجلس داری  برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان ادامه داد: دوره های آموزشی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سطح استان ویژه نوگلان حسینی و زینبی 8 تا 15سال، نوجوانان و جوانان است که در فصل تابستان برگزار می شود.

وی به نحوی ثبت نام برادران و خواهران اشاره کرد و گفت: علاقه مندان در شهرستان شهرکرد می توانند برای ثبت نام، "برادران" همه روزه به پایگاه شهداء مسجدجامع واقع در خیابان ملت و خواهران نیز به پایگاه الزهرا سلام الله علیها روبروی مسجدجامع و نیز اداره تبلیغات اسلامی واقع در بلوار شریعتی، خیابان مقابل حسینیه اعظم و در شهرستانها نیز به بسیج مداحان مراجعه کنند.

سرهنگ بیگی، به برگزاری آموزش در فضای مجازی و نیز حضوری ویژه مداحان اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس آشنایی با نغمه ها و دستگاههای آواز در مداحی با حضور استاد حسین علیمحمدی از اساتید مجرب تهران به صورت حضوری در شهرکرد و در فضای مجازی در حال برگزار است و برادران عزیز مداح ضمن شرکت در کلاس های آموزشی حضوری می توانند از طریق فضای مجازی سوالات خود را در طول شبانه روز مطرح و پاسخ دریافت و نیز تمرین مداحی کنند، در مرحله نخست افزون بر 50 نفر مداخ عضو کانال دوره آموزش نغمات مداحی هستند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان، گفت: با هدایت‌های امامین انقلاب و به برکت انقلاب اسلامی جهش بزرگ در جامعه ستایشگری به وجود آمده که در این زمینه مداحان در راستای تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی و جهاد تبیین نقش و رسالت مهمی دارند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین یکی از مهترین راهکارهای رفع شبهات است که در مساجد، حسینیه ها و جلسات هیئات مذهبی و مداحان باید از مهمترین کانون های توجه قرار گیرد، با جهاد تبیین هیمنه پوشالی استکبار جهانی فرود خواهد ریخت و توطئه ها شوم آنان حنثی می شود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدم گویی، سخنرانی سرهنگ سید مسعود موسوی مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری و ارائه دیدگاه حضار از دیگر برنامه های این جلسه بود.

ارسال نظرات