خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

بسیج معنای واقعی خدمت است/بسیج نقطه اتصال امت و ولایت است

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان گفت: شجره طیبه بسیج به عنوان نیروی کارآمد کشور در تمامی عرصه ها، نقطه اتصال امت و ولایت است و هدف آن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۹۳۱۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس اله جلیلیان در نشست مسئولین و شورای نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حجت الاسلام محمدی شاهرودی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: هدف بسیج حراست از اصل انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت بسیج، خدمت در راه حق است اظهار داشت: البته این خدمت باید با محور بصیرت انجام شود و خدمت شایسته نام و عنوان بسیج، بدون ولایت‌پذیری و تعهد و اعتقاد به ولایت‌فقیه امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به پیشگامی بسیج در خدمت رسانی، محرومیت زدایی و ... عنوان کرد: ما باید بسیجی بودن و بسیجی زندگی کردن را از خودمان شروع کنیم، باید روحیه بسیجی داشته باشیم و بسیجی زندگی و کار کنیم.

حجت الاسلام جلیلیان نقش روحانیت در بسیج را به عنوان مربی و راهنما بسیار مهم، تاثیر گذار و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: بسیج باید به عنوان بازوی مردمی سپاه در مسیر خدمت به مردم و انقلاب گام بردارد و به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: در این برهه سرنوشت ساز، بسیج باید به عنوان یک استراتژی در عرصه های مختلف در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بحث تمدن سازی تقویت شود تا برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) در سایه ولایت و رهبری بهره لازم را ببریم.

 

ارسال نظرات