خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان از برگزاری ششمین جشنواره صحیفه سجادیه به صورت کشوری و به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۳۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

حجت‌الاسلام جعفر علوی‌کیا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان درباره ششمین جشنواره صحیفه سجادیه، گفت: دانشگاه پیام نور استان خوزستان ستاد استانی این جشنواره را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور برگزاری این جشنواره را به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان سپرده است، ادامه داد: این جشنواره به صورت کشوری برگزار می‌شود و دانشگاه پیام نور استان هرمزگان میزبان کشوری آن است و دانشگاه پیام نور استان خوزستان به عنوان ستاد استانی این جشنواره تعیین شده است.

علوی‌کیا گفت: شرکت برای تمام دانشجویان، کارکنان و استادان سراسر استان خوزستان از همه دانشگاه‌ها در ششمین جشنواره صحیفه سجادیه بلامانع است.

وی با بیان اینکه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه از سوی دانشگاه پیام نور خوزستان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سه گروه دانشجویان، استادان و کارکنان و خانواده دانشگاهیان تدوین شده است، افزود: گروه دانشجویی شامل بخش (ادبی- هنری )داستان – شعر – فیلم نامه – نمایشنامه – نقاشی – طراحی و گرافیک، (هنرهای دیجیتال) کلیپ، موشن گرافی، پوستر، عکس نوشته، هشتگ ها و پست های اینستاگرامی و توییتری، (کتاب خوانی و درک مفاهیم )آزمون های مرحله ای از کتاب و برشورها، (پژوهش) مقاله، پایان نامه و طرح‌های پژوهشی. گروه استادان شامل بخش (ادبی- هنری )داستان - نقاشی – طراحی و گرافیک، (پژوهش)تدوین کتاب،ارائه محتوای آموزشی، مقاله و طرح های پژوهشی، (هنرهای دیجیتال)عکس نوشته، هشتگ ها و پست های اینستاگرامی و توییتری، بخش کارکنان و خانواده دانشگاهیان شامل بخش (ادبی- هنری )داستان – شعر – نقاشی – هنرهای دستی – طراحی و گرافیک- دل نوشته، (هنرهای دیجیتال)کلیپ، موشن گرافی، پوستر، عکس نوشته، هشتگ ها و پست های اینستاگرامی و توییتری، بخش (کتاب خوانی و درک مفاهیم )آزمون‌های مرحله‌ای از کتاب و برشورها است.

علوی‌کیا بیان کرد: امید افزایی از منظر صحیفه سجادیه، علم و پژوهش از منظر صحیفه سجادیه، معنویت و اخلاق از منظر صحیفه سجادیه، اقتصاد از منظر صحیفه سجادیه، عدالت و مبارزه با فساد از منظر صحیفه سجادیه، استقلال و آزادی از منظر صحیفه سجادیه، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن از منظر صحیفه سجادیه، سبک زندگی از منظر صحیفه سجادیه محورهای ششمین جشنواره صحیفه سجادیه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان با اشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره «مکتب شهید سلیمانی از منظر صحیفه سجادیه» است، از برگزاری اختتامیه این بخش از جشنواره در سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی خبر داد.

وی با اشاره به وظایف ستاد استانی جشنواره از سوی نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: ستاد استانی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را گردآوری کرده و پس از داوری، به دبیرخانه کشوری برای داوری نهایی ارسال می‌کند. همچنین نشست با رابطان استانی دانشگاه به منظور اطلاع‌رسانی گسترده از دیگر وظایف این ستاد است.

گفتنی است؛ علاقمندان به شرکت در ششمین جشنواره صحیفه سجادیه می توانند به نشانی اینترنتی http://sahife.nahad.ir/fa/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها