رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادی با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر در حاجی آباد برگزار شد و در این رزمایش آخرین تاکتیک های دفاعی، امنیتی و امدادی مورد تمرین قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۶۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: گردان های بیت المقدس در این رزمایش عملیات‌های ضد هلی‌برد، عملیات تاخیری، عملیات دفاع از کوی و برزن، عملیات کمین و ضد کمین، امداد و نجات و آرام سازی را انجام دادند.
سرهنگ پاسدار محمد سالاری افزود: ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان حاجی‌آباد در این رزمایش برنامه‌های رزمی خود را در دفاع از کشور و مردم در مقابله با دشمن فرضی اجرا کردند.
وی ادامه داد: رزمایش گردان کوثر، رزمایش امداد و نجات و مردم‌یاری است و خواهران بسیجی که در قالب این گردان‌ها سازماندهی شده اند، عملیات امداد و نجات و مقابله با حوادث غیرمترقبه، اقدام های امدادی و مردم یاری را انجام دادند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد تصریح کرد: بسیجیان شهرستان حاجی آباد با شرکت در این رزمایش به دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند که همچنان در صحنه حضور دارند و برای دفاع از کشور و مردم حاضر به جان فشانی هستند و اگر دشمن دست از پا خطا کند، بسیجیان در مواجه با دشمن آماده ایثارگری و رزمندگی هستند.
وی با اشاره به اینکه دشمن با شائبه افکنی به دنبال تغییر فکر مردم است، گفت: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف می تواند نقشه شوم دشمنان را خنثی کند.
گفتنی است در این رزمایش اعضای شورای تامین و جمعی از مسوولان ادارات و نهادها حضور داشتند و دستگاه‌های مختلفی از جمله شهرداری، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال احمر و مرکز آموزش کشاورزی به سپاه در اجرای این برنامه کمک کردند.

ارسال نظرات