خبرهای داغ:
وزیرآموزش و پرورش گفت: اجرای طرح‌های تابستانی مدارس کشور در دولت تصویب شد و بزودی در مدارس پیاده سازی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۷۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، یوسف نوری در جلسه شورای اداری شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار اظهار کرد: در ستاد ملی کرونا مصوب شده تا کمبود‌های آموزشی پژوهشی و پرورشی ناشی از دوران کرونا در تابستان جبران شود.

وی افزود: در گذشته با وجود تلاش برخی جریان‌های رسانه‌ای خوشبختانه مدارس باز شدند و با استقبال دانش آموزان روبرو شد.

نماینده هیات دولت در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار افزود: افزایش سهمیه دانشگاه‌های تربیت معلم در کنکور امسال در دستور کار است.

تصویب ۷۰۰ میلیارد اعتبار برای ۳۴ پروژه شاهین شهر و برخوار

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۳۴ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار تصویب شد.

یوسف نوری اظهار کرد: اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی تخصیص یافته به این دو شهرستان چند برابر اعتباری است که در بودجه برای این شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مطالبات این شهرستان، آلایندگی صنایعی همچون پالایشگاه، رفع مسائل و عدم فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی مسکن مهر، و ... بود که باید این نیاز‌ها تأمین شود.

حضور در گلزار شهدای بهشت معصومه (س)، دیدار چهر به چهره با مردم، بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان، افتتاح مدرسه خیرساز زنده‌یاد حاج منوچهر انصاری و... از برنامه‌های امروز وزیرآموزش و پرورش در شاهین شهر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها