محمد تقی صفری در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در گناوه گفت :بسیج تجلی اقتدار و صلابت مردم، ذوالفقار ولایت فقیه و حیدر در هر برهه ای از انقلاب که نیاز به این نهاد بوده با جان و دل حضور یافته است.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۲۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبر نگار بسیج فرماندار  گناوه در حاشیه بر گزاری  رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در گفتگو با خبرنگاران  بیان داشت: این رزمایش با هدف ایجاد نشاط و آمادگی روحی و روانی و نظامی تحت فرماندهی رهبری برای مقابله باهرگونه دسیسه و توطئه استکبار جهانی اجرا شده است.
محمدتقی صفری افزود: بسیج تجلی اقتدار و صلابت مردم، ذوالفقار ولایت فقیه و حیدر در هر برهه‌ای از انقلاب که نیاز به این نهاد بوده با جان و دل حضور یافته است.

  وی از فرماندهی سپاه در برگزاری این رزمایش و همکاری شورای تامین و تمامی  ادارات و نهاد‌ها  و اصحاب رسانه تقدیر کرد و گفت: این رزمایش با کیفیت مطلوب و بدون هرگونه حادثه‌ای با موفقیت برگزار شد.
این رزمایش  در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس با مشارکت گردان‌های بیت المقدس و کوثر و حضور مسئولان و مردم این شهرستان درقالب چند سناریو برگزار شد.
در بخشی از این رزمایش دشمن  فرضی در یک عملیات با بکارگیری چندین شناور و قایق از دریا وارد خشکی شد  که با واکنش به موقع  بسیجیان  در محاصره قرار گرفتند و حمله آن‌ها خنثی شد.

ارسال نظرات