حجت الاسلام وثوقی، امام جمعه کمالشهر گفت: شهید دکتر مصطفی چمران انسان ساز بود.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۲۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام وثوقی امام جمعه کمالشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و هفتم خردادماه با بیان اینکه ۲۳ ذی القعده روز زیارتی امام رضا(ع) است،  گفت: حضرت رسول(ص) از "پاره تن" برای دو نفر استفاده کردند، اول برای حضرت زهرا(س) و بعد برای امام رضا(ع) آنجا که فرمودند:" پاره تن من در طوس است و هرکس او را در غربت زیارت کند گناهانش پاک و هم و غم او از بین می رود."

وی افزود: هر کس امام رضا(ع) را زیارت کند، امام هنگام سنجش اعمال، سر پل صراط و وقتی نامه اعمالش را به دستش می دهند به داد او می رسد.

وثوقی با اشاره به ایام و مناسک حج، خطاب به زائران خانه خدا بیان کرد: مکه سرزمین دل‌های پاک است ، سرزمین کینه نیست. بهترین سوغاتی که به عزیزانتان می‌دهید می تواند دو رکعت نماز خواندن در کنار خانه خدا وطلب عفو و رحمت کردن برایشان باشد.
وی خاطر نشان کرد: وقت خود را صرف خرید اجناس در  کشور دیگر نکنید، جوانانمان در کشور خودمان بهترش را تولید می کنند. از  تولید جوانان و کالای ایرانی حمایت کنیم.

به گفته وی اقتصاد کشور بیمار است و لازم است جراحی شود.متاسفانه اجناس و اقلام با قیمت های مختلفی در بازار هست که باید در بازارها نظارت باشد.

وثوقی با اشاره به ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: شهید چمران جنگجو و پرهیزکار بودند. ایشان در دو سنگر نظام و تربیت حضور داشتند و انسان ساز بودند. شهید عماد مغنیه، سیدحسن نصرالله و موسوی ها از جمله شاگردان ایشان بودند.

وی در پایان تصریح کرد: در آغاز حرکت دولت، دولت ابستن حوادثی بود که با حضور خوب نیروهای بسیجی و انتظامی در میدان حوادث دفع شد.

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات