سردار نظری گفت: در زمینه کشاورزی، خودروسازی، صنعتی یا خام فروشی مشکلاتی وجود دارد که بدون کار جهادی و انقلابی انجام شدنی نیست و ما به عنوان سپاه و بسیج آمادگی داریم با جهاد کشاورزی همکاری کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۵۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگاری بسیج از کرمان،سردار محمدعلی نظری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی و روز بسیج مهندسین کشاورزی اظهار کرد: کرمان جزو 22 استان‌هایی است که مشکل بیابانی دارد و باید همه در بحث بیابان‌زدایی از استان تلاش کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی به کمک تمام اقشار در زمینه های مختلف کمک کرد و این اندیشه والا و بزرگ امام را می دهد

این مقام مسئول افزود: یکی از مباحث مهم اقتصادی امنیت غذایی است که اهمیت آن کمتر از امنیت نظامی و بهداشت و سلامت نیست.

وی افزود: اینجا اهمیت کار کشاورزان که کار کاشت و داشت و برداشت را انجام می دهند مشخص می شود؛ همچنین بسیج کشاورزی و جهادکشاورزی که باید یاریگر کشاورزان باشند تا بالاترین رکورد برداشت را با کمترین هزینه و کمترین مصرف آب بتوانیم داشته باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله اظهار کرد: ما به عنوان سپاه و بسیج طبق اساسنامه هرجا باری بر زمین ماند و هرکجا خطر نظام مقدس و دستاوردهای آن را تهدید کرد باید به کمک بیاییم.

سردار نظری تصریح کرد: بسیج جامعه کشاورزی، همه اقشار بسیج و خود سپاه با تمام امکانات هرکجا نیاز به ماشین آلات، ترابری و هوایی باشد همواره در صحنه حضور دارند و به کمک جامعه کشاورز می آیند.

وی با تاکید بر اینکه نسل آینده باید احساس امنیت در خصوص عدم وابستگی در همه زمینه ها را داشته باشد توضیح داد:امروز در بحث دفاعی بی نیاز هستیم و هیچ کشوری نمی تواند نگاه چپ به مرزهای ما و ناموس ما بکند اما در زمینه کشاورزی، خودروسازی، صنعتی یا خام فروشی مشکلاتی وجود دارد که بدون کار جهادی و انقلابی انجام شدنی نیست و ما به عنوان سپاه و بسیج آمادگی داریم با جهاد کشاورزی همکاری کنیم.

ارسال نظرات