مسابقات بومی محلی قهرمانی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در استقبال از کنگره 11هزار شهید جامعه عشایری کشور در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۶۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مسابقات بومی محلی قهرمانی بسیج به مناسبت استقبال از کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور طی دو روز  جداگانه با حضور بیش از 200 نفر از منتخبان برادر و خواهر بسیجی سراسر استان در سالن ورزشی سپاه  استان برگزار شد.

آقای الله وردی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های؛ هفت سنگ، دال پلان، طناب کشی،  لی لی سرعت با هم به رقابت پرداختند.

الله وردی ادامه داد: در بخش مسابقات برادران؛ تیم های فارسان، لردگان و خانمیرزا به ترتیب مقام های اول تا سوم  را از آن خود کردند.

به گفته این مقام مسئول؛ مسابقات قهرمانی خواهران بسیج استان هم روز جمعه 27 خردادماه در رشته های؛ هفت سنگ، دال پلان، طناب کشی و سه گانه برگزار شد.

آقای الله وردی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مسابقات تیم های فارسان، خانمیرزا و بروجن موفق شدند به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

وی اظهار کرد: در اختتامیه این مسابقات از خانواده معظم شهدای ورزشکار؛ سیدکمال فاضل، عنایت الله رئیسی نافچی، الیاس ارجمند و ارسلان حبیبی با اهدای لوح تجلیل شد.

گفتنی است؛ نفرات و تیم های برتر این مرحله به  مسابقات کشوری  قهرمانی بسیج که تیرماه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

 

ارسال نظرات