فرمانده سپاه کربلا:

امروزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق اقدام عملی جهاد تبیین است

ساری-فرمانده سپاه کربلا افزود: امروزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق اقدام عملی جهاد تبیین است که موکدا از سوی مقام عظمای ولایت به آن پرداخته شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۰۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

امروزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق اقدام عملی جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه هم اندیشی برگزاری رزمایش مدیریت و کاهش مصرف انرژی برق با حضور فرمانده سپاه کربلا و مدیران عامل برق استان مازندران در دفتر فرماندهی سپاه کربلا برگزار شد.

سردار مسلمی در این جلسه گفت: مجموعه سپاه کربلا و رده‌های تابعه مصمم است هم در مدیریت و کاهش مصرف انرژی برق در سپاه و هم در ترویج و تبلیغ فرهنگ مصرف انرژی توسط رده‌های بسیج اقدامات عملیاتی و هم افزایی را با مجموعه برق استان و شهرستان‌ها انجام دهد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: امروزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق اقدام عملی جهاد تبیین است که موکدا از سوی مقام عظمای ولایت به آن پرداخته شد.

به گفته سردار مسلمی  رزمایش مشترک سپاه کربلا و مجموعه برق استان مازندران با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی در هفته آینده به صورت کشوری با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه  و دکتر محرابیان وزیر نیرو  به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می‌گردد.

گفتنی است، این جلسه با  حضور دکتر موسوی تاکامی مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، دکتر تازیکی سرپرست شرکت تولید برق نیروگاه شهید سلیمی نکا، مهندس حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران و سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار