خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت:هنرستان‌ها در خوزستان باید با کمک خیران ، دولت و شرکت‌های تولیدی باید توسعه یابند.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۶۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

صادق خلیلیان روز شنبه در نشست با اعضای مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: باید هنرستان‌های جدید در خوزستان ایجاد شوند تا دانش‌آموختگانی تربیت کنیم که به راحتی جذب بازار کار شده و یا کارآفرین شوند، و در این راه باید خیران و دولت در کنار هم باشند.

وی گفت: یکی دیگر از طرح هایی که نیاز است برای توسعه هنرستان‌ها انجام داد ایجاد هنرستان‌های تخصصی از سوی شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی در خوزستان است تا نیروهای ماهر را پرورش دهند.

خلیلیان ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان رتبه نخست کشور را در کمک به مدرسه سازی کسب کرده است که نشان از تعهد و همکاری بسیار خوب خیران در این بخش است.

استاندار خوزستان افزود: پارسال نیز خیران مدرسه ساز خوزستان سه هزار میلیارد ریالی برای ساخت مدرسه در استان کمک کردند که رقم بسیار خوبی است.

وی گفت: برای توسعه فضای آموزشی و مدارس و جمع‌آوری مدارس سنگی، و ایجاد مدارسی با استاندارد لازم در خوزستان به کمک خیران نیاز است.

رییس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان نیز گفت: مجمع خیران مدرسه ساز پارسال در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز کشور با کمک سه هزار میلیارد ریالی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

زیبا صالحپور با بیان اینکه خیران مدرسه ساز خوزستان تلاش دارند تا جایگاه خود را حفظ کنند بیان کرد: مصمم هستیم در کنار دولت و اعتبارات دولتی در توسعه فضای آموزشی و برچیدن مدارس سنگی و خطرناک در خوزستان گام برداریم.

در سه سال گذشته خوزستان رتبه نخست کشور را در ساخت مدرسه و کمک خیران در امر مدرسه سازی کسب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها