خبرهای داغ:

برگزاری اولین همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان

مجتبی علوی فاضل از برگزاری اولین همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۷۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

دکتر مجتبی علوی فاضل دبیر اجرایی و عضو کمیته علمی همایش فرصت ها و چالش های استان خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: سپاه حضرت ولیعصر (عج) با همکاری سازمانها وصنایع، دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی استان، و دبیرخانه ی سازمان بسیج اساتید همایش علمی باعنوان"فرصت ها و چالش های استان خوزستان در تحقق شعار سال" را در ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهند کرد.

وی افزود: تحقق شعار « تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین » نیازمند اراده جمعی همگان است از این رو برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال باید همه دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم، ریل‌گذاری اقتصادی را در شرکت ها و طرح های دانش بنیان با هدف ایجاد فرصت های شغلی در دستور کار قرار دهیم.

عضو کمیته علمی این همایش گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت علمی اساتید و دیدگاههای صاحب نظران حول محورهای همایش، مقاله های علمی و تخصصی به سازمان بسیج اساتید خوزستان(دبیرخانه همایش) با نشانی ایمیل و یا شماره مجازی اعلام شده، ارسال می شود.

علوی فاضل با اشاره به اینکه مقالات برگزیده ضمن گواهی رسمی، به امتیاز فرهنگی نیز دست پیدا می کنند، بیان کرد: انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی و ...)/کشاورزی، دامپروری و شیلات/صنعت و معدن/ محیط زیست، بهداشت و سلامت محورهای اصلی همایش هستند.

وی در خصوص نحوه شرکت در همایش عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می توانند مقاله های علمی و تخصصی خود را به سازمان بسیج اساتید خوزستان (دبیرخانه همایش) به نشانی ایمیل hamayeshkh1401@gmail.com و یا شماره مجازی ۰۹۱۶۳۰۰۸۷۸۱ ارسال کنند.

 

علوی فاضل در پایان با بیان اینکه به مقالات برگزیده ضمن گواهی رسمی، امتیاز فرهنگی تعلق خواهد گرفت یاد آور شد: آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۲۵ خرداد سال‌جاری تمدید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها