خبرهای داغ:
رزمایش مشترک سپاه و فراجا با حضور گردان‌های رزمی و امنیتی سپاه و فراجا در تخت جمشید برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۴۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ نصیبی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت ضمن بازدید از یگان های آماده به رزم سپاه و فراجا در رزمایش امنیتی سرلشکر پاسدار شهید استوار محمودآبادی گفت: پیش از انقلاب بیگانگان بر جامعه ما مسلط بودند و ثروت های مادی و معنوی ملت عزیز ایران را به غارت می بردند و کشور ما را عقب مانده و فقیر نگه می داشتند تا خود پیشرفت کنند. با ظهور پدیده انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و تحت زعامت امام خامنه ای (مدظله العالی) به تدریج کشور در زمینه‌های نظامی، امنیتی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و غیره پیشرفت چشم گیری داشته و مردم را از زیر سلطه مستکبران رها نمود.

سرهنگ نصیبی افزود: ما آموخته‌ایم که باید در مقابل دشمنان خدا بایستیم تا مردم مان ایمن و آرام باشند و آرامش بگیرند. امروز نیروهای نظامی در سپاه و بسیج و فراجا حافظ و پشتیبان مردم شهر، استان و کشور خود هستند.

وی در مورد رزمایش مشترک سپاه و فراجا گفت: انجام اینگونه ازمایشات به استحکام و قوام نیروهای امنیتی و حافظ این نظام و مردم کمک شایانی می‌کند. همچنین متحد بودن نیروهای نظامی سپاه، فراجا و ارتش، ایران را از لحاظ نظامی و امنیتی خودکفا و قدرتمند کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت در پایان از همت جهادی و انقلابی پرسنل زحمتکش فرار و بسیجیان سلحشور و پاسداران کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورد‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها