خبرهای داغ:
تبریز- نماینده مردم میانه با اشاره به اینکه مافیای خودرو، مافیای بانکی و مافیای قاچاق کالا، جوّ اقتصادی کشور را متشنج کرده است، اظهار داشت: بیشتر مشکلات کشور زاییده دست مافیاست.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۷۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدمرتضی حسینی در جمع کارکنان سپاه میانه حل مشکلات کشور را در گرو بازنگری اساسی در بدنه وزارتخانه ها دانست و متذکر شد: با تعویض وزرا نمی توان اوضاع کشور را سامان داد چرا که بدنه مافیایی جا خوش کرده در وزارتخانه ها مانع از اجرای صحیح برنامه ها در مسیر خود شده، بر مشکلات مردم افزوده و گرانی های پی در پی را در پی داشته است.

   وی برداشتن ارز 4200 تومنی و اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را یکی از موثرترین برنامه ها در راستای ایجاد عدالت اجتماعی و رفع مشکلات مردم دانسته و یادآور شد: بزرگترین سد راه اجرای صحیح این برنامه و دامن زدن به گرانی ها به بهانه برداشته شدن ارز ترجیحی، وجود همین مافیاها و عدم برخورد مناسب با موجدان مشکلات اقتصادی است.

حسینی بر ضرورت مبارزه با فساد و رانت خواری با حفظ وحدت و یکدلی بین اعضای قوای سه گانه کشور تاکید کرد و افزود: برای حل مشکلات مردم، روحیه ای جهادی و انقلابی لازم است و انقلابی بودن ظاهری کفایت نمی کند بلکه باید خود را خادم مردم دانسته، امانت دار شایسته بیت المال بوده و فرهنگ جهادی داشته باشیم تا بتوانیم یک انقلابی واقعی بوده و در جهت منافع مردم و کشور، گام برداریم.

 وی تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، اصلاح اساسی در جداول بودجه و اعتبارات، پیگیری مطالبات و رتبه بندی معلمان، کمک به دولت در برداشتن ارز ترجیحی، و تصویب قوانین حمایت از ازدواج و فرزندآوری را از مهمترین کارکردهای مجلس یازدهم عنوان کرد و گفت: در تلاشیم تا سرباز خوبی برای ولایت بوده و مجلسی به معنای واقعی انقلابی داشته باشیم.

   حسین محمدی؛ فرمانده سپاه میانه نیز در ابتدای این همایش بر ضرورت حفظ اتحاد، صمیمیت و اخلاص بین دولت و مجلس تاکید کرد و اظهار داشت: اگر در مشکلات در کنار مردم باشیم بی شک این اخلاص در کار و تلاش برای حل مشکلات مردم موجب دستگیری خدا از ما خواهد شد.

   همایش بصیرتی کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. 

ارسال نظرات