خبرهای داغ:

حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در برهه کنونی همت جهادی می‌طلبد

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در برهه کنونی بسیار ضروری بوده و همت جهادی می‌طلبد.
کد خبر: ۹۴۳۹۸۱۱
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش بسیج از سلماس، حسن اکبری‌فر 29 خرداد در کارگاه مهارت‌افزایی هادیان سیاسی بسیج سپاه سلماس، اظهار کرد: در پاسداری از انقلاب مراقب باشیم، تا مردم گرفتار لغزش فکری نشوند و امروز یکی از عرصه‌های تقابل ما با دشمنان حفظ آرمان‌ها و اندیشه ی انقلاب است و آمدن در جبهه حق سخت است اما ماندن در این جبهه سخت‌تر است.

وی افزود: دشمنان از یک جبهه عمل نمی‌کنند و از محورهای مختلف در طول این چهل و سه سال در تلاش هستند، تا در یک جنگ ترکیبی به اهداف پليدشان دست یابند، لذا در این جنگ سخت ترکیبی جهاد مرکب لازم است، ما باید در همه میدان‌های جهاد حاضر شویم.

اکبری‌فر خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در همه سنگرها بجنگد، در عرصه‌های مختلف جهاد علمی، خدمت‌رسانی، سازندگی، سیاسی و جهاد امیدآفرینی تلاش کند، که یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد، جهاد امیدآفرینی است.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال القای یأس و ناامیدی در جامعه هستند و باید آن‌ها را در این جنگ تمام‌عیار ناکام گذاشت؛ امروز برجسته‌ترین مصداق جهاد ما باید جهاد کبیر باشد چون دشمن درصدد است تا اراده خود را تحمیل کند و فرماندهی را به دست گیرد و امروز زمان بیان آیات قرآن کریم در مورد جهاد کبیر است.                                                                                 

اکبری‌فر بیان کرد: امروز همه جهادها بصیرت می‌خواهد اما جهاد کبیر بصیرت بیشتری را می‌طلبد و باید بصیرت‌مان را نسبت ‌به دین و اقتضائات زمان تقویت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار