در این پیام امده است: مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی بدانند همسنگران آنها در سپاه و بسیج، در مسیر پر افتخار تامین امنیت ایران اسلامی در کنار آنها ایستاده اند...
کد خبر: ۹۴۳۹۸۵۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پی شهادت مدافع امنیت ستوان دوم جواد زارعی پیامی صادر کرد. 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پیامی شهادت مدافع امنیت را تسلیت گفت

بِسم اللّه الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

جان فشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است.

خبر شهادت مامور انتظامی در دفاع از حریم امنیت جامعه، سبب اندوه دل ها و جان های همه مردم ایران گردید. مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی بدانند همسنگران آنها در سپاه و بسیج، در مسیر پر افتخار تامین امنیت ایران اسلامی در کنار آنها ایستاده اند و برای برقراری امنیت پایدار در این راه مقدس همچون گذشته، آماده ی جان فشانی و برخورد پشیمان کننده با اخلال گران آرامش و امنیت مردم ایران اسلامی هستند.

اینجانب شهادت ستوان دوم جواد زارعی را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی، عزیزان زحمتکش فرماندهی انتظامی استان و تمام مدافعان امنیت جامعه تبریک و تسلیت گفته و برای روح پر فتوح این سرباز وطن آرزوی علو درجات و همنشینی با شهدا و اهل بیت(علیهم السلام) را از خداوند منان مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات