دکتر نصیری طی بازدید از انجمن سینمای جوان گناباد با هنرمندان و اساتید انجمن سینمای جوان گناباد به گفتگو نشست.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۲۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی دکتر نصیری طی بازدید از انجمن سینمای جوان گناباد با هنرمندان و اساتید انجمن سینمای جوان گناباد به گفتگو نشست. 

 

در ابتدای جلسه دکتر نصیری از ساختمان انجمن و همچنین سالن نمایش و گالری عکس در حال ساخت دفتر بازدید نمود. 

 

در این جلسه محمد برادران رئیس سابق انجمن ضمن خوش آمد گویی، در خصوص روند تاسیس و شکل گیری فعالیتهای انجمن گناباد گفت: سینمای جوان گناباد در سال 1364 با حمایتهای دکتر مهدیزاده نماینده وقت گناباد در مجلس شورای اسلامی تاسیس شدو ساختمان انجمن با حمایتهای ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، فرمانداری و شهرداری گناباد در سال 1392 افتتاح گردید.

 

در طی این سالها صدها جوان در حوزه مشاغل سینمایی آموزش دیده و موفق به کسب افتخارات بیشمار ملی و بین المللی از جمله کسب 2 مدال طلا یک نقره و یک برنز یونیکا از کشور سوئیس شدند.

 

در ادامه جلسه علی اکبر اسماعیلی سرپرست انجمن گزارشی از فعالیتهای جاری انجمن ارائه نمود و عنوان داشت: انجمن سینمای جوان در بخش آموزش در حال برگزاری دوره های مختلف از جمله دوره جامع فیلمسازی و دوره های مشاغل سینمایی شامل فیلمنامه نویسی، کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین، عکاسی و فتوشاپ می باشد و در بخش تولید نیز از ابتدای سال جاری تا کنون سه فیلم توسط هنرمندان این انجمن تولید شده و همچین 4 اردوی عکاسی و فیلمسازی نیز توسط عکاسان دفتر برگزار گردیده است. وی خواستار حمایت فرمانداری و سایر ادارات از هنرمندان انجمن شد. 

 

در ادامه جلسه هنرمندان و اساتید دفتر به بیان نظرات و خواسته های خود پرداختند و در پایان دکتر نصیری ضمن اظهار خوشحالی از حضور در بین هنرمندان سینمای جوان، از افتخار آفرینی های هنرمندان این انجمن تقدیر و تشکر نمود. 

 

فرماندار گناباد گفت :هنر سینما را از تاثیرگذارترین مدیوم های عصر حاضر دانسته و به اهمیت این هنر در حوزه فرهنگ سازی و فرهنگ پذیری در اقشار مختلف جامعه تاکید نمودند. وی از هنرمندان خواست در آثار خود توجه بیشتری به فرهنگ بومی و آیینی منطقه داشته و به معرفی جاذبه ها و مفاخر شهرستان بپردازند و از سیاه نمایی پرهیز کنند. 

 

نصیری اظهار داشت:  ضمن اظهار علاقه به فعالیتهای فرهنگی اظهار داشتند سابقه فعالیت طولانی مدت در حوزه های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران و سایر موسسات فرهنگی و هنری داشته و قول حمایت همه جانبه فرمانداری از حوزه فرهنگ و هنر و هنرمندان انجمن سینمای جوان را دادند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها